עו"ד ששי גז: "עדותו של לפיד לא מהותית"

    אסתי פלד 4 Comment on עו"ד ששי גז: "עדותו של לפיד לא מהותית"

    עו"ד ששי גז במהדורה המרכזית: "המדינה ניסתה להוכיח שנתניהו בא ואמר ללפיד שהחוק הזה שהוא כביכול לטובת מילצן הוא חוק טוב. זה לא מהותי כי הוא לא שידל אותו ולא שכנע אותו לעזור למילצ'ן"

    צילום: פלאש 90
    8:53
    03.05.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on הדיירים הונחו להסתגר: שריפה פרצה בבניין בירושלים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עורך הדין ששי גז, שוחח הערב (שני) עם איתי גדסי במהדורה המרכזית על משפט נתניהו ועדותו של ראש האופוזיציה יאיר לפיד. "אני לא יודע למה הגדירו את לפיד כעד מפתח. זו הייתה עדות לא מהותית במיוחד. המדינה ניסתה להוכיח שנתניהו בא ואמר ללפיד שהחוק הזה שהוא כביכול לטובת מילצן הוא חוק טוב. זה לא מהותי כי הוא לא שידל אותו ולא שכנע אותו לעזור למילצ'ן. נראה מה יאמר נתניהו אם נגיע לעדות שלו, אני מעריך שזה יגמר בהסדר עוד לפני. העד המרכזי בתיק הוא מילצ'ן. העדות הזו תחרוץ את תיק אלף".

    על הסדר טיעון: "נתניהו איש חכם. הוא מבין לדעתי שזה תיק שלא צריך להיגמר עד הסוף כי ההימור גבוה. יתכן מאוד שיורשע בהפרת אמונים. אלמלא ההדלפה לבן כספית בזמנו אולי כבר היינו אחרי הסדר. מצד שני נתניהו לא ממהר כי המשפט לוקח זמן".

    הוא הביע את דעתו על התיק: "אני חושב שהפרקליטות הייתה צריכה להגיש רק את תיק אלף ואז כבר היינו אחרי הכל. בכל אופן זה יגמר לדעתי בהסדר טיעון".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      מפלגת שס קמה מתוך שינאה לליטאים האשכנזים ולא מדרגה לספרדים. קיבלה 50 מיליון להצביע בעד ההתנתקות (בלי לספר לרב עובדיה את האמת, שזה לא תמורת שלום. בלי להפגין ולעזור לאחים שאיבדו את בתיהם ופרנסתם). השתלטו על עשרות רבנויות בשביל מעמד ולא התאימו רב לקהילה.
      הם קיבלו כספים למפלגה ודאגו להסעות ואוכל למוסדות ולכן הגדילו אותם פי כמה. באולפנות וישיבות תיכוניות הכל בתשלום ותלמידים רעבים ואוכלים פסטה או קייטרינג זול שמחליא.
      באולפנות והישיבות אין אפליה. מורות ור"מים ספרדים מתקבלים.
      מומלץ לבחור במפלגה דתית שלא מפלה.
      בירושלים, ראש עיר שמפלה לערים שכונות לא חרדיות. בונה מגדלי פאר מכוערים, שמעלים מחירי דירות ושכר דירה ודואג לערבים (מחשב לכל ילד ומוסדות חינוך מיוחד). בשכונות דתיות אין אוטובוסים. לא לאשכנזים ולא לספרדים.
      ליאון הבלון מתרים כספים לעיר העלובה והורס אותה בשביל שוחד מקבלנים (מגדל תמורת מבנה למנהל קהלתי מיתרים), מניעת התנגדות לכביש 16 והריסה מיותרת של גן משחקים ועקירת עצים ותיקים ואיום שמי שמתנגד יוכרז שהחניה של הגן מסוכנת.
      מגיע לכל אזכרה ואירוע (שמחת בית השואבה) ל5 דקות. בתמורה ליסות מיותרת ופרסומת לעצמו. מונע אפשרות למתחרה בעיריה, שיצטרך מיליארדים, כנגד הכסף שליאון עושה על חשבון החילונים והדתיים הלאומיים.
      הספרדים לא היו ליטאים. הפ משלנו. דתיים לאומיים וצריכים להישאר כאלה. לדאוג לעוד ישיבה כמו של הרב דוד חי בבת ים. לתקצב את פורת יוסף.
      לתקצב אולפנות וישיבות תיכוניות, כי הם מקבלים את מי שמתאים (בהרן ומעלה אדומים לא מקבלים גם אשכנזיות. רק בעלות קשרים).
      די לאפליית דתיים או חרדים לאומיים בעתודה.
      די לאפליית דתיים במלגות.
      די לדרישת שירות לאומי מבנות אשכנזיות וספרדיות בלי פרופורציה. מאות בנות הופכות חילוניות כי אין 4 שעות מתוך 40 לחיזוק הבנות. אם בית דתית עם כיסוי ראש.
      בת שירות לכל אולפנא ולא רק למקושרות.
      איסור לשלוח בנות למקומות מעורבים- קרבי. שירות בבית חולים הדסה הר הצופים או עין כרם.
      לחינוך מיוחד חרדי- בנות סמינר יכולות להתנדב. גם בזמן לימודים. לעלה יש הרבה מאד כסף להשכרה לאירועים לשיפוצים.

    2. 3

      עסקת טיעון תהיה רק בזיכוי מוחלט בכל התיקים ההזויים האלה שעלו למדינה הון תועפות
      בזבוז משאבים וכסף על תפירת תיקים חלשה מאוד
      בושה שמדינה מתנהלת ככה

    3. 2

      עסקת טיעון תהיה רק בזיכוי מוחלט בכל התיקים בושה למדינה שמתנהגת ככה בזבוז כספים ומשאבים של כספי ציבור
      אין כלום כי לא היה כלום

    4. 1

      הפרקליטות תיצתרך להוכיח איך לפיד לא יושב על שולחן הנאשמים.
      תיק 1000 וכל התיקים היו ניסיון עלוב לעשות כאן מהפכה